Bir gece – Mehmet Akif Ersoy’un muhteşem şiirinin harika yorumu ve klip…

18 03 2007
İşlemler

Bilgi

5 cevap

18 03 2007
sadabad

Sevgili Ali Rıza kardeşimin diline, sevgili Mustafa İsmail biraderimin eline sağlık ve her ikinizin de gönüllerine sağlık… Teşekkürler tekrar tekrar…

19 03 2007
M.İsmail

Klibi kendim yapmama rağmen, bu klip çok büyük haz veriyor bana. Zannediyorum konusundan ve üstadın güzel yorumundan olsa gerek. Bu arada… Teşekkürler sadabad ! Bu kadar değerli yazıların arasına bu klibi eklediğin ve bizle paylaştığın tüm güzellikler için.

6 04 2007
Ramazan

Öncelikle emeği geçen arkadaşlara teşekkürler. Beni ayrıbir haleti ruhiyeye götürdü. Allah(cc) razı olsun…

6 04 2007
arz7

Allah(cc) sizlerden de razı olsun. tüm yorum yazan arkadaşlara teşekkürler… ben her ne kadar bu harika şiiri hakkiyle yorumlayamadımsa da -hep söylediğim gibi- bu güzelliği mustafa ismail kardeşime borçluyum. saygılarımla…

15 03 2009
Mehmet Akif Ersoy 'un _Bir Gece_

[...] [...]

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

